Rainbow Six Siege oyununda son dönemlerde sık yapılan güncellemeler, Y4S1 yamasının parçaları olarak sunuluyordu. Kısa aralıklarla iki yaması yayımlanan oyuna üçüncü yama da çok geçmeden geldi. Y4S1.3 yaması, 16 Nisan tarihinde bilgisayar versiyonuna gelirken 17 Nisan’da Xbox versiyonuna uygulanacak. Oyun içi değişikliklerin yanı sıra operatörlere (karakterlere), oyuna girmeden önce yaşanılan sıkıntılara değinen Ubisoft, her yeni yamada daha iyi bir oyun deneyimi sunmaya devam ediyor.
Karakterler
Lion
- Karakterin ikaz yeteneği 3 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü.
- Karakterin ‘scanning’ yeteneği 4 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü.
- Karakter saldırı sıralaması 2’den 3’e yükseltildi.
- Karakterin ‘cooldown’ yeteneği 27 saniyeden 15 saniyeye düşürüldü.
Capitao
- ‘Dart Fire’ hasarı 19 iken 12 olarak değiştirildi.
- ‘Dart Fire’ AOE boyutu değiştirildi, ayrıca artık maksimum boyuta ulaşması 2 saniye sürüyor.
- Okları, artık 10 metreye kadar düz bir rota izliyor. 10 metreden daha fazla bir yol izlediğinde, yer çekimine karşı koyamayarak aşağı doğru eğimli gitmeye başlıyor.
Kaid
- AUG-A3 hasarı 27 iken 33 olarak değiştirildi.
Maestro
- Karakter, ‘Evil Eyes’ ekipmanı ile EMP ya da Shock Drone yok edilirken, ekipman otomatik olarak pencerelerini açacak.
Mozzie
- Mozzie’nin erişim sağladığı drone, eğer görüşü yoksa kontrol dışı kalıyordu. Bu sorun, tüm modlarda ortadan kaldırıldı.
Nomad
- Nomad’ın Claymore ekipmanına 3 adet el bombası eklendi.
Echo
- Artık, Echo PDA kullandığı sırada IQ tarafından yakalanabilecek.
Gridlock
- Karakterin Trax Stingers ekipmanı, artık ‘Bedroom Hallway’ alanındaki yıkılmaz zemine de yerleştirilebilecek.
Oyun içinde ve oyuna giriş aşamasında yapılan değişiklikler
- Duvarlardan geçmeyen sesler, duvarların yıkılması durumunda da geçemiyordu. Artık, yıkılmış duvarların arkasındakiler sesleri duyabilecek.
- Oyuncular, artık Clubhouse’da yer alan catwalk bölgesinin üzerinden atlayabilecek.
- Oyuncular, artık Coastline’da bulunan mor tahtalardan ileri gidememe sorununu yaşamayacak.
- Alışveriş sekmesinde, bir şeyi aldıktan sonra odak kaybı yaşanıyor ve ilerlenen kısma yeniden gitmek gerekiyordu. Ancak bu sorun ortadan kaldırılarak seçilen ekipmanın olduğu sıradan devam edilebilir duruma getirildi.