Dota 2’nin bir modu olarak yayımlanan Auto Chess, ilk günden beri büyük oranda bir kitleye sahip. Ocak’ta Steam’e eklenip erişime açılan oyun, kısa sürede 600 bin barajını aşmış ve büyük yankı uyandırmıştı. Bu başarıyı büyütmek isteyen yapımcılar, oyunu geliştirmeye de devam ediyorlar. Yayımlana son yamasıyla, Auto Chess’te nelerin değiştiğini ve geliştiğini sizler için listeledik:
– Artık bir karakter, aynı sıradan herhangi üç karakteri öldürdüğü zaman özel bir ses efekti duyulacak. Buna üçlü kombo efekti de denilebilir.
– Bir karakter, aynı sıradan beş karakteri öldürdüğünde hücum efekti ve global bir bildiri duyulacak. Ayrıca karaktere anlık büyüme efekti uygulanacak.
– Chemical Rageyeteneği ile artık Alchemist etrafında otomatik asidik sprey atışı yapabilecek. 15 dakika süren bu yeteneği sayesinde yakınında bulunan düşmanların dayanıklılığını ve zırhını düşürebilecek.
– Phantom Assassins’in Coup de Grace yeteneği dengelenerek kritik atış oranı %10 %15 %20 yerine %15 %15 %15 olarak değişti.
– Phantom Assassins’in esas atış hasarı 10 artırıldı.
– Medusa’nın esas atış hasarı 5 artırıldı.
– Medusa’nın Stone Gaze yeteneğinin süresi 2/ 3/ 4’ten 2/ 2,5/ 3’e düşürüldü.
– Doom’un aynı isimdeki yeteneğinin süresi 20’den 10/ 15/ 20 saniyeye düşürüldü.
– Kunkka’nın Ghostship yeteneği 10 saniye iken artık 15/ 12/ 9 olarak değiştirildi.
– Omnikright’ın Purification yeteneği 50 artırıldı.
– Morphling’in mevcut HP’si 50 artırıldı.
– Sand King’in mevcut HP’si 50 artırıldı.
– Mirana’nın SacredArrow yeteneğinin süresi 2 saniye düşürüldü.
– Gyrocopter★★ ve Gyrocopter★★★ kozmetik görünümü yeniden tasarlandı ve daha görkemli hale getirildi.
– Bazı seviyeler de mekanizma ve güvenlik sorunu konularında iyileştirmeler yapıldı.