Haberler Aatrox aldığı hotfix ile güçlendirildi
Aatrox aldığı hotfix ile güçlendirildi

Aatrox aldığı hotfix ile güçlendirildi

Yenilenen Aatrox, 8.13'ün yayınlanması üzerinden daha 24 saat bile geçmeden bufflandı. Taban hp: 580=> 600. Q hasar: her seviyede +5 buff. E: heal +%5 buff. E: atılma menzili +50 arttırıldı ve artık aa resetliyor. R: bekleme süresi 160/140/120 ‘den 140/130/120 ‘ye düşürüldü. Bu hotfix değişikliklerinin son zamanlarda oldukça sıklaştığını not edelim. 8.10'dan itibaren yama ertesi hotfixe giden Riot'ın bu tutumu elbette kesimlerce eleştiri oklarına tutuluyor. League of Legends'ın kalbi reddit'te bir çok kullanıcı tarafından günlerce eleştirilmişti. Özellikle yeni bir reset mekaniğine kazanan Aatrox'un E yeteneği daha önem kazanmış durumda.
59 yorum
Username
Mustafa Tokaç

oo

Username
Bertan Demir

pasif+Q=Kill

Username
Kagan Çalışkan

riven=aatrox

Username
Halit Oran

çok hantal kalıyor bence

Username
Emre Erdoğan

unutulan heroya büfe sonunda bee

Username
Mert Can Malçok

ya şu master ra bişey gelsin çok güçlü biraz gücü nü azaltın lütfen

Username
Tayfur Furkan Hayat

Ahatrox

Username
Alper Özer

Master rep

Username
Ismail Düğü

olduya

Username
Ismail Düğü

cok guclu

Username
Eren Sarı

Geldi zaten 😂

Username
Yusuf Turhan

vlad a nerf gelir umarım bi q ile can fulluyor

Username
Gökhan Yiğit Kaya

Rivenin aynısı yapmışlar arkadaşlar

Username
Burak Pehlivan

hotfix ara guncelleme gibi baktilar ki tam herkesin alacagi isteyecegi hasar yok buffladilar o yani

Username
Yusuf Turhan

hoftix nedir??

Username
Isimsi Sornoname

yrni riven ho

Username
Mahir Güzel

xd

Username
Özgür Ekinci

çok fena oldu

Username
Serkan Ulu

bence buff iyi oldu ama rivene cok benziyor q ve e si

Username
Taşkın Yeşilbaş

derecelide 😢😢😢

Username
Kerim Karagöz

zaten güçlü nerf şart

Username
Oğuzhan Yılıdırm

begenmedim ben

Username
Güney Baser

cok iyi olduda cok guclu

Username
Burak Pehlivan

İYİ GECELER FLANK E SPORCULAR !!

Username
Yusuf Burhan Akdaş

Bilmem.. Bence eski Aatrox daha iyidi sanki?

Username
Sedat Korkmaz

😁

Username
Yunus Emre Balcilar

guclu oldu bu ya

Username
Alim Adem Kurkcuoglu

ya bence çokda güçlü olmayacak çünkü q ları tuturamadın aman aman bir gücü yok q değim kılıcın ucy

Username
Emirhan Karaman

çok güçlü oldu ya

Username
Enes Yılmaz

oooo

Username
Harun Duran

Bankamaları normal riot games neyi günçellerse güçleniyor

Username
Dwight Wilson

Yeni Riven geliyor.

Username
Adem Sarı

bencede

Username
Mustafa Onur Balaman

olm çok güçlü olcak ama ya full banliycaklar

Username
Adem Sarı

biletiniz

Username
Adem Sarı

6/7/2018 400 RP çekilişine kac bilginiz var

Username
Adem Sarı

ok

Username
Hüseyin Gezer

burak için dedim

Username
Adem Sarı

oluyor hareket etmesi abartı olmuş bence

Username
Adem Sarı

bana

Username
Mert Kaya

güzel görünüyor

Username
Adem Sarı

,babamı dedin

Username
Hüseyin Gezer

para sicmiyolar moruk

Username
Adem Sarı

bence güzel olmuş

Username
Burak Pehlivan

puanini 500 600e çıkartıp direkt verseler hem emek işi olur hemde puanlar boşa gitmez

Username
Isa Yeniyayla

çıkması şaka

Username
Isa Yeniyayla

ben

Username
Burak Pehlivan

yada sizcede cekilis olmasi biraz sacma değilmi

Username
Burak Pehlivan

beylee 400 rp cikan varmi aranizda hic

Username
Isa Yeniyayla

adamsi xed x morf

Username
Ersin Krbck

big bad

Username
Mehmet Başkan

Picklemeler bile olmuyo

Username
Mehmet Başkan

Aatrox lane safhasında çok güçsüz kalıyo bence

Username
Burak Pehlivan

nice

Username
Yigit Aykac

vay beee

Username
Bedirhan Sarı

Baya guzel bir geri donuş olucak aatrox için

Username
Yunus Emre Yıldız

riv2

Username
Sefa Güler

super

Username
Arda Günaydin

?!